|
|
ACTIVE EXTENDED WARRANTY ONLY APPLIANCES
|
If in conjunction with your appliances you bought the GaranziaPlus package, activate now, the additional protection that lets you extend the warranty of your products up to 5 years.
Features
• Three years of additional assistance from the expiry of the legal guarantee.
• Telephone support Monday through Friday for the reporting of requests for assistance.
• Home intervention of the user.
• No booking fees.
• Statement by a qualified technician within 48 hours of the request for assistance.
• In case of irreparable product the customer will receive a voucher of 80% of the purchase price of the ticket in the first year of extension, 70% in the second year, 60% in the third year.
|
|
|
|
|
ACTIVE EXTENDED WARRANTY APPLIANCES + FURNITURE
|
If in conjunction with your appliances you bought the GaranziaPlus package, activate now, the additional protection that lets you extend the warranty of your products up to 5 years.
Features
• Three years of additional assistance from the expiry of the legal guarantee.
• Telephone support Monday through Friday for the reporting of requests for assistance.
• Home intervention of the user.
• No booking fees.
• Statement by a qualified technician within 48 hours of the request for assistance.
• In case of irreparable product the customer will receive a voucher of 80% of the purchase price of the ticket in the first year of extension, 70% in the second year, 60% in the third year.
• Extended warranty on the kitchen from the beginning of the third year at the end of the fifth.
• Assistance in emergency electrician, plumber and team dryers in the event of flooding for all five years.
|
|
|
|
|
ATTIVA IL SERVIZIO SODDISFATTI O RIMBORSATI
|
Se in abbinamento ad un tuo elettrodomestico hai acquistato il pacchetto Soddisfatti o Rimborsati, attiva subito la protezione aggiuntiva che ti permette di restituire il prodotto precedentemente acquistato.
Features
• Se non sei soddisfatto puoi restituire il prodotto entro 60 giorni.
• Assistenza telefonica da lunedì a venerdì per richiedere il servizio
.
• Se il prodotto restituito è integro, dotato di tutti gli accessori, funzionante e provvisto dello scontrino/fattura di acquisto, riceverai un bonifico dell’importo effettivamente pagato Iva inclusa, come risultante dallo scontrino.
|
|
|
|
|
ATTIVA IL SERVIZIO DI COLLAUDO
|
Se in abbinamento ai tuoi elettrodomestici hai acquistato il servizio di Collaudo, attiva subito il servizio sui nuovi elettrodomestici.
Features
• Il collaudo potrà essere richiesto fino ad un massimo di 90 giorni dall’installazione della cucina.
• Assistenza telefonica da lunedì a venerdì per la segnalazione delle richieste di assistenza.
• Intervento a domicilio dell’utente.
• Nessun costo aggiuntivo.
• Intervento di un tecnico qualificato entro 10 giorni lavorativi dalla richiesta di assistenza.
• Verifica su un massimo di 5 elettrodomestici.
|
|
|
|
|